weer voldoende aan de hand gehad
Bij de vorige post zei ik dat ik hoopte op weg te zijn na alle problemen die we gehad hebben. Dat onderweg zijn klopt maar niet nadat we nog een aantal zaken hebben moeten oplossen. De nieuwe inverter zit er in. De techneut is er wel de hele dag mee bezig geweest in de bloedhitte. Maar toch, de volgende dag bleek de boiler geen warmwater te produceren. Zat toch … Lees verder →





